سوال تو بنتا ہے…

115 بار دیکھا گیا

سوال تو یہ ہے جناب کہ چار سال بعد اچانک ملک صاحب کو میاں صاحب کی 32 ملین ڈالر کیسے یاد آ گئے۔۔۔

سوال تو یہ بھی ہو سکتا ہے کہ میاں صاحب کو چار سال زرداری اور ٹولے کی کرپشن کیوں یاد نا آئی۔۔۔ اور اچانک ہی الیکشن سے پہلے زرداری مداری کیسے بن گیا۔۔۔؟

سوال تو یہ بھی بنتا ہے کہ مفاہمت کی سیاست کس کی اور کس سے مفاہمت کا نام ہے۔۔۔؟

سوال تو آخر پوچھنا ہی ہے کہ گیلانی آخر کب تک سپریم کورٹ  کو ذلیل کرتا رہے گا اور آخر کب تک سپریم کورٹ اپنی بے عزتی برداشت کرتی رہے گی۔۔۔ اور پھر یہ سوال بھی اٹھتا ہے کہ بے عزتی برداشت کرنے کے علاوہ، سپریم کورٹ کر بھی کیا سکتی ہے۔۔۔؟

سوال پر سوال یہ کہ پچھلے تین دن سے گیلانی اور سپریم کورٹ آپس میں توُ توُ میں میں کو لے کر بے حد مصروف ہیں۔۔۔ تو وزیر اعظم صاحب جو خود کو پاکستان سے زیادہ زرداری کا وفادار ثابت کرنے پر تُلے ہوئے ہیں۔۔۔ انہیں لیاری میں خانہ جنگی کیوں نہیں نظر آ رہی۔۔۔

اور سب سے بڑا سوال یہ کہ طالبان، تحریک طالبانِ پاکستان یا “دہشتگردوں” کو مارنے اور دہشت پھیلانے کے لیے عام عوام ہی کیوں نظر آتے ہیں۔۔۔ سیاستدان ان کی رسائی سے دور کیوں ہیں۔۔۔

سوال پر سوال۔۔۔ سوال پر سوال۔۔۔  یہ سوال ختم ہی نہیں ہوتے جج صاحب۔۔۔ سوال تو تب ختم ہوں نا جب پہلے سوالوں کا جواب مل جائے۔۔۔

اور اب بھی اگر سوال پڑھ کر دل نا بھرا ہو۔۔۔ تو اپنے سوال یہاں لکھ دیں۔۔۔ کوئی اللہ کا بندہ شاید ان کے جواب ہمیں دے دے۔۔۔

ٹیگز: , , , ,

اس پوسٹ کے بارے میں اپنے احساسات ہم تک پہنچائیں یہاں تبصرہ کریں

تبصرے بذیعہ فیس بک۔۔۔۔

3 تبصرے

تبصرہ کرتے وقت مت بھولئے کہ آپ بہت اچھے/اچھی/درمیانےقسم کے اچھے/ ہیں

error: خدا کا خوف کھاو بھائی، کیا کرنا ہے کاپی کر کے۔۔۔
%d bloggers like this: