گستاخ رسول تو ہم سب ہیں۔۔۔

21 بار دیکھا گیا

گستاخ رسول تو ہم سب ہیں۔۔۔

ہم صرف آسیہ بی بی اور سلمان تاثیر کو ہی گستاخ رسول ثابت کرنے پر کیوں آمادہ ہیں۔۔۔ کیا میں گستاخ رسول نہیں۔۔۔؟ کیا آپ گستاخ رسول نہیں۔۔۔؟

جو احکامات اللہ تبارک تعالی نے اپنے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے ذریعے ہم تک پہنچائے۔۔۔ ان میں سے کتنوں پر ہم کارفرما ہیں۔۔۔ کتنی سنتیں پوری کرتے ہیں۔۔۔ سنتیں تو دور کی بات ہیں۔۔۔ کتنے فرائض ہم پوری جانفشانی سے پورے کرتے ہیں۔۔۔؟ ساری سنتیں اور فرائض تو چھوڑیں۔۔۔ میں تو ایک دو بھی مشکل سے پوری طرح نبھا کر جیسے اپنے مسلمان ہونے پر احسان کرتا ہوں۔۔۔ اور یہی حال ہم میں سے اکثریت کا ہے۔۔۔ دم بھرتے ہیں محبت رسول کا۔۔۔ اور حکم ان کا ہم نے ماننا نہیں۔۔۔ تو پھر ہم بھی گستاخ ہی ہوے نا۔۔۔ ہم نے جو “عشق رسول” کے  نعرے بنا رکھے ہیں وہ سب کھوکھلے ہیں اور ہماری منافقت کے سوا کچھ نہیں۔۔۔

جناب۔۔۔ گستاخ میں بھی ہوں اور گستاخ آپ بھی ہیں۔۔۔ سب بھول جائیں  آسیہ بی بی، سلمان تاثیر اور ملک ممتاز کو۔۔۔ اب اپنے گریبان میں جھانکنا شروع کریں۔۔۔ کیا ہم بھی ان گستاخیوں کے باعث واجب القتل تو نہیں ہو چکے۔۔۔؟

تبصروں کا انتظار رہے گا۔۔۔ اپنی ہر گستاخی جو میں نے اپنے رسول کے احکمات پر عمل نا کر کے کی ہے۔۔۔ اس کے باعث آپ  سب کی نکتہ چینی اور ڈانٹ ڈپٹ بھی برداشت کرنے کو تیار ہوں۔۔۔

معاف کیجیے گا۔۔۔

اس پوسٹ کے بارے میں اپنے احساسات ہم تک پہنچائیں یہاں تبصرہ کریں

تبصرے بذیعہ فیس بک۔۔۔۔

9 تبصرے

تبصرہ کرتے وقت مت بھولئے کہ آپ بہت اچھے/اچھی/درمیانےقسم کے اچھے/ ہیں

error: خدا کا خوف کھاو بھائی، کیا کرنا ہے کاپی کر کے۔۔۔
%d bloggers like this: