کیا بے مقصد زندگی ہے۔۔۔

56 بار دیکھا گیا

depression-drawing

بڑی بے مقصد زندگی ہے یار۔۔۔ ایسا تو پہلے کبھی محسوس ہی نہیں ہوا۔۔۔ ہر چیز خالی خالی لگتی ہے۔۔۔ کوئی بھی بات، کوئی بھی منظر من کو پسند نہیں آتا۔۔۔ اتنا خالی پن تو کبھی زندگی کا حصہ ہی نہیں بنا۔۔۔  ہر چیز میں نقص ہی نظر آ رہے ہیں۔۔۔ ہر بات بری لگ رہی ہے۔۔۔

نا تو اللہ کے قریب ہوں اور نا اللہ کے بندوں کے۔۔۔ تنہائی میں رہتا ہوں تو تھوڑا سا سکون مل جاتا ہے۔۔۔ لیکن یہ بھی نہیں معلوم کہ سوچ کیا رہا ہوں۔۔۔ کیا کر رہا ہوں۔۔۔ کیوں کر رہا ہوں۔۔۔ جیسا خالی دماغ لے کر بیٹھتا ہوں ویسا ہی لے کر اٹھ جاتا ہوں۔۔۔

اور یہ کیفیت گھر پر ہی نہیں بلکہ ہر جگہ مجھ پر سوار ہے۔۔۔ آفس میں اتنا سست کبھی نہیں تھا جیسا آج کل ہوں۔۔۔ لوگ بات کرتے ہیں اور میں ان کی سنتا بھی نہیں۔۔۔ پتا ہی نہیں چلتا کہ کیا کہہ رہے ہیں۔۔۔ میز پر آفیشل ڈاکومنٹس کے انبار لگتے جا رہے ہیں۔۔۔ کاموں کی لسٹ لمبی ہوتی جا رہی ہے لیکن جیسے مجھے ان کی پرواہ ہی نہیں۔۔۔ جس کام پر مجھے فخر تھا۔۔۔ اب اس طرح کا کام مجھ سے ہو ہی نہیں پا رہا۔۔۔

اماں ابا الگ پریشان ہیں کہ بیٹے کو کیا ہوتا جا رہا ہے۔۔۔۔ وہ پوچھتے ہیں اور میرے پاس ان کے کسی سوال کا جواب ہی نہیں ہوتا۔۔۔

سب سے تکلیف دہ کیفیت یہ ہے۔۔۔ کہ نماز میں دل نہیں لگتا۔۔۔ ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے کھڑا ہوا، زمیں پر گرا، بیٹھا اور مسجد سے نکل آیا۔۔۔ پھر یہ کیفیت ہوگئی کہ آذان سنتے ہی بے چینی بڑھ جاتی ہے۔۔۔ دل چاہتا ہے کہ مسجد کے علاوہ کہیں بھی نکل جاوں لیکن مسجد نا جاوں۔۔۔۔ وہاں کچھ زیادہ ہے بے مقصدیت کا احساس بڑھ جاتا ہے۔۔۔

مجھے کچھ سمجھ نہیں آ رہی کہ مجھے کیا ہو گیا ہے۔۔۔ وہ ہر وقت ہنسنے کھیلنے والا شخص کہاں کھو گیا ہے۔۔۔ مجھے ہنسنے سے نفرت کیوں ہوتی جا رہی ہے۔۔۔ مجھے لوگوں کے ہجوم سے گھن کیوں محسوس ہو رہی ہے۔۔۔

زندگی بے مقصد کیوں لگ رہی ہے۔۔۔ ؟؟؟ شاید میری یہ تحریر بھی میری سوچ کی طرح بے مقصد ہی ہے۔۔۔

والسلام۔۔۔

اس پوسٹ کے بارے میں اپنے احساسات ہم تک پہنچائیں یہاں تبصرہ کریں

تبصرے بذیعہ فیس بک۔۔۔۔

14 تبصرے

تبصرہ کرتے وقت مت بھولئے کہ آپ بہت اچھے/اچھی/درمیانےقسم کے اچھے/ ہیں

error: خدا کا خوف کھاو بھائی، کیا کرنا ہے کاپی کر کے۔۔۔
%d bloggers like this: