پاکستان کی معاشی حالات بہتر کرنے کے لیے کچھ نکات

36 بار دیکھا گیا

میں نے “میرا پاکستان” پر ان کی ایک تحریر پر اپنے تبصرے میں کچھ نکات پیش کیے تھے۔۔۔ جو میرے خیال میں پاکستان کے معاشی حالات کو کسی حد تک مضبوط بنانے میں بہت مدد دے سکتے ہیں۔۔۔

براہ کرم آپ حضرات بھی پڑھیں اور اپنی آرا سے نوازیں۔۔۔ عین نوازش ہو گی۔۔۔

کچھ عرصہ پہلے۔۔۔ پاکستان کے گورنر اسٹیٹ بنک نے یہ اعلان کیا تھا کہ شرح سود میں اضافہ کی وجہ سے پاکستان کی معیشیت میں بہتری آئی ہے۔۔۔ “سود“ جو اسلام میں حرام ہے لیکن “اسلامی جمہوریہ پاکستان“ میں سود معیشیت میں بہتری کا باعث بنی۔۔۔ کیا گھٹیا بات ہے اور کس فضول دھوکے میں ڈال رکھا ہے مسلمانوں اور پاکستانیوں کو۔۔۔

زاتی اور سوشل معاشیات کو تو اسلام میں بہترین طریقے سے واضح کیا گیا ہے۔۔۔ تفصیل تو شاید میں بہتر نہیں بتا سکوں گا اور نا ہی میرا اتنا علم ہے۔۔۔ لیکن کچھ ایسے نکتے ہیں جن سے شاید کچھ مدد مل جائے۔۔۔

1) ہر شہری سے ٹیکس کی جگہ زکات لی جائے اور ایسے ایماندار لوگوں کو تعینات کیا جائے جو جائز طریقے سے حقیقی ضرورت مند لوگوں تک زکاۃ کا حصہ پہنچا سکیں۔۔۔

2) حد درجہ سادگی اختیار کی جائے۔۔۔ وہی سادگی جو صحابہ کرام کا وطیرہ تھی۔۔۔

3) توکل اللہ اختیار کیا جائے (نا صرت زاتی حد تک بلکہ اجتماعی سوچ میں انقلاب کی ضرورت ہے)۔۔۔

4) زاتی طور پر ہی سہی، لیکن شروع میں خود کو پیسے کی دوڑ سے باہر نکال لیا جائے۔۔۔ اور دکھاوا و ریاکاری سے مکمل طور پر پرہیز کیا جائے۔۔۔

5) صدقات عام کیے جائیں۔۔۔ لیکن اس نیت کے ساتھ کہ ایک ہاتھ سے دیں تو دوسرے کو معلوم بھی نا ہو۔۔۔

6) ضرورت مند حضرات کو قرض حسنہ انتہائی آسان شرائط پر دیے جاییں تا کہ وہ اپنا کاروبار شروع کر سکیں۔۔۔

7) درآمدات کم کی جایئں اور لوکل صنعتیں لگائی جایئں تا کہ نا صرف شرح برآمدات میں اضافہ ہو بلکہ بےروزگاری کا خاتمہ بھی ممکن ہو۔۔۔

8) منافع کی لالچ ختم ہو۔۔۔ حکومت “مینیوفکچرنگ کوسٹ“ پر کس قسم کے ٹیکس کی بجائے دکاندار یا صنعت کار کو صرف 10٪ یا 20٪ منافع رکھنے پر مجبور کرے۔

9) لین دین کے معاملات میں خدا خوفی ہو۔۔۔

اور جیسا کہ آپ نے اوپر لکھا ہے۔۔۔ یہ سب شروع تو حکومت کے اعلی اہلکاروں سے ہوگا لیکن زیادہ ضرورت ایک عام انسان کی عام زندگی میں تبدیلی ہے۔۔۔

اس پوسٹ کے بارے میں اپنے احساسات ہم تک پہنچائیں یہاں تبصرہ کریں

تبصرے بذیعہ فیس بک۔۔۔۔

4 تبصرے

تبصرہ کرتے وقت مت بھولئے کہ آپ بہت اچھے/اچھی/درمیانےقسم کے اچھے/ ہیں

error: خدا کا خوف کھاو بھائی، کیا کرنا ہے کاپی کر کے۔۔۔
%d bloggers like this: