پاکستان میں بڑھتی ہوئی فحاشی اور زیادتی کے کیس

130 بار دیکھا گیا

پاکستان میں خواتین اور کم عمر بچوں کے ساتھ زیادتی کے واقعات میں دن بدن اضافہ ہو رہا ہے۔۔۔ آخر کیا بات ہے۔۔۔ کیا ایسی وجہ ہے جو ایسا وحشیانہ اور حیوانی گناہ کرنے پر ایک مرد کو اکساتی ہے۔۔۔

وجوہات کیا ہیں۔۔۔؟ کیا ہم میں ضمیر اور اخلاقیات جیسی کوئی چیز نہیں رہ گئی۔۔۔ کیا شہوت انسانی عزت اور زندگی سے زیادہ اہم ہو گئی ہے۔۔۔  کیا یہ گناہگاررشتوں اور عزتوں سے بلکل نا واقف ہیں۔۔۔ ہر دورے دن خبر آتی ہے کہ کمسن بچی یا بچے کو ہوس کا شکار بنا کر قتل کر دیا۔۔۔ آخر کیا قصور تھا اس پھول کا جسے یہ جانور بے دردی سے مسل دیتے ہیں اور وہ بھی چند لمحوں کی عیاشی کے لیے۔۔۔

میں پہلے بھی اپنی تحاریر میں لکھ چکا ہوں کہ ہماری ہر برائی کی بنیادی وجہ “اسلام” سے دوری ہے۔۔۔ اور اس مرتبہ بھی میں ایسے گھناونے گناہ اور جرم کی وجہ یہی کہوں گا۔۔۔ ویسے تو بطور مسلمان ہمارے ہر عمل اور سوچ کا ڈائریکٹ لنک اسلام کی تعلیمات سے ہے۔۔۔ چاہے وہ معاشرتی علوم ہوں، ازدواجی معاملات ہوں یا بنیادی لین دین۔۔۔ ہر نکتہ ہمیں تفصیلا بتااور سمجھا دیا گیا ہے۔۔۔

خیر ذکر ہے اس ایسی برائی کا جو آہستہ آہستہ ہمارے معاشرے میں جڑ پکڑ رہی ہے۔۔۔ اور جس کے سدباب کا کوئی راستہ فی الحال میری نظر میں نہیں سوائے اس کے کہ اپنی زندگی کو اسلامی تعلیمات سے مزین کر دیں۔۔۔

کچھ وجوہات ایسی ہیں جنہیں میں اپنی ناچیز عقل سے سوچ پایا ہوں۔۔۔ امید ہے آپ قارئین بھی اس سے متفق ہوں گے۔۔۔

میں ہمیشہ قرانی آیات اور احادیث مبارکہ کا ریفرنس دیتے ہوئے ڈرتا ہوں کہ کہیں کوئی غلطی نا رہ جائے۔۔۔ میں نے یہ تحریر نہایت ایمانداری اور نیک نیتی سے لکھی ہے۔۔۔ کیونکہ میرا دل جلتا ہے ایسے واقعات کے بارے میں پڑھ کر اور اپنے معاشرے میں اس ناسور کہ پنپتے دیکھ کر۔۔۔ میرے پاس عمدہ الفاظ کا زخیرہ نہیں ہے لیکن جو محسوس کرتا ہوں وہ کوشش کی ہے کہ لکھ دوں۔۔۔ اور بھی شاید کچھ وجوہات ہونگی اس بے حیائی اور بے راہ روی کے پھلنے پھولنے کی۔۔۔

آپ کی آرا پڑھ کر خوشی ہوگی۔۔۔ اور اگر کہیں کچھ غلط لکھ دیا یا کسی کی دل آزاری ہو تو پیشگی معذرت قبول فرمائیں۔۔۔

والسلام۔۔۔

 

اس پوسٹ کے بارے میں اپنے احساسات ہم تک پہنچائیں یہاں تبصرہ کریں

تبصرے بذیعہ فیس بک۔۔۔۔

10 تبصرے

تبصرہ کرتے وقت مت بھولئے کہ آپ بہت اچھے/اچھی/درمیانےقسم کے اچھے/ ہیں

error: خدا کا خوف کھاو بھائی، کیا کرنا ہے کاپی کر کے۔۔۔
%d bloggers like this: