سلمان تاثیر اور ملک ممتاز

10 بار دیکھا گیا

جناب عالی۔۔۔ میری ذاتی رائے ہی سمجھیے گا۔۔۔ او ر کوئی ایشو مت بنایے گا۔۔۔ بڑی مہربانی ہوگی سب کی۔۔۔

میری رائے سلمان تاثیر صاحب کے بارے میں اچھی نہیں ہے۔۔۔ ان کے بارے میں‌کافی گندا سن چکا ہو ں لوگوں کی زبانی۔۔۔ لیکن۔۔۔ جہاں تک میں سمجھ پایا ہوں اس نے (نعوذباللہ) رسول اللہ ً کی شان میں گستاخی نہیں کی بلکہ اس نے یہ کہا تھا کہ”توہین رسالت” کے قانون پر نظر ثانی کی ضرورت ہے۔۔۔ اور جہاں تک میں سمجھ سکا ہوں اس بات سے وہ یہ ہے کہ گواہوں کو بھی شامل تفتیش ہونا چاہیے اس طرح کے کیسوں میں۔۔۔
اب آج کل جیسا معاشرہ پاکستان میں پنپ رہا ہے۔۔۔ کسی سے بھی کوئی بعید نہیں ۔۔۔ اپنی دشمنیاں اور جھوٹی اناوں کی تسکین کے لیے جھوٹ کیس بنانا پاکستان میں کچھ مشکل نہیں۔۔۔۔ خدا کا خوف تو ختم ہو گیا ہے۔۔۔

جس ملک میں گلی گلی میں شرک ہو رہا ہے ، جانتے نا جانتے اللہ کے نام کی، اللہ کی ذات کی، اللہ کی صفات کی اور اللہ کے احکامات کو کھلے عام پامال کیا جا رہا ہے۔۔۔ وہاں ناموس رسالت کو صرف پوائنٹ سکورنگ کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے ۔۔۔

سلمان تاثیر کی نیت کیا تھی اس پورے کیس میں‌۔۔۔ وہ صرف اللہ کی ذات جانتی ہے۔۔۔ ہم اس کا تعین کرنے والے کون ہوتے ہیں۔۔۔
اللہ ایک مسلمان ہونے کے ناتے ہی اس کو بخش دے۔۔۔ آمین۔۔۔

جہاں تک رہی بات ملک ممتاز کی۔۔۔ میں پھر وہی بات دہراوں گا۔۔۔ کہ نیتوں کا حال صرف اللہ جانتا ہے۔۔۔اگر اس کی نیت ایک گستاخ رسول کو قتل کرنے کی تھی۔۔۔ تو میرے خیال میں اس سے کچھ غلطی ہو گئی ہے۔۔۔ اللہ اسے معاف فرمائے۔۔۔

میری یہ پوسٹ دراصل “تانیہ رحمان صاحبہ” کی پوسٹ “سلمان تاثیر کو قتل کرنا جائز ہے؟” میں میری رائے ہے۔۔۔ تانیہ رحمان صاحبہ کی پوسٹ دیکھنے کے لیے یہاں کلک کریں۔۔۔

http://tanya.gulistaneurdu.org/?p=1330&cpage=1#comment-6545

اس پوسٹ کے بارے میں اپنے احساسات ہم تک پہنچائیں یہاں تبصرہ کریں

تبصرے بذیعہ فیس بک۔۔۔۔

4 تبصرے

تبصرہ کرتے وقت مت بھولئے کہ آپ بہت اچھے/اچھی/درمیانےقسم کے اچھے/ ہیں

error: خدا کا خوف کھاو بھائی، کیا کرنا ہے کاپی کر کے۔۔۔
%d bloggers like this: